مصاحبه آرشیو خبر ها
بوفون بهتـرین اسـت

بوفون بهتـرین اسـت

دینو زوف دروازه بان بزرگ یوونتوس و آتزوری که بسیاری بوفون را جانشین او در یووه و تیم ملی ایتالیا می دانند همیشه کاپیتان حال ِ حاضر یوونتوس را دروازه بانی بزرگ دانسته و از او تمجید کرده .

زوف در جدیدترین مصاحبه خود درباره بـوفون گفـت :

" من از دیدن ِ بوفون خوشحالم . او هنوز توان زیادی برای بازی کردن و شماره 1 بودن دارد . او مانند یک کاپیتان واقعی یووه را به پیش می برد ، به نظر ِ من بوفون بهترین دروازه بان دنیا است "

" یوونتوس در خط دفاع خوب بوده ، اما نباید وجود بوفون را فراموش کرد . من دروازه بان بودم و می دانم که زمانی که شما درون دروازه خوب و استوار باشید دفاع های تیم هم اعتماد به نفس بیستری خواهند داشت . بوفون در یوونتوس نقش بسیار مهمی دارد و وجود او باعث آسودگی همه بازیکنان است "

" بوفون بهترین دروازه بان در ایتالیا ، اروپا و در سرتاسر ِ جهان است . او واقعا عملکرد خوبی دارد و بسیار حساب شده کار می کند . آندره آ کونسیگلی و آنتونیو میرانته هم دروازه بانان جوان و بسیار با استعدادی هستند ، اما آن ها جوان هستند و هنوز برای پیشرفت زمان دارد "

" نباید شتابزده عمل کرد . بودن دروازه بانی مانن بوفون غنیمت است و نمی توان گفت که او باید کنار برود و وقت ِ جوانان فرا رسیده . در امر ِ دروازه بانی ، اثبات توانایی ها بسیار مهم و حیاتی است و هر دروازه بان باید خود را اثبات کند تا درون دروازه قرار بگیرد "

پاپا زوف در پایان گفـت :

" اگر از من خواسته شود که جانشینی برای بوفون در تیم ملی ایتالیا انتخاب کنم ، من ماتیا پرین را از تیم جنوا انتخاب خواهم کرد . آینده به او تعلق دارد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: